FAQ

Wij doen er alles aan om onze website zo duidelijk mogelijk te maken met alle benodigde informatie. Mocht je alsnog vragen hebben dan hopen wij dat hieronder het antwoord staat. Uiteraard kun je rechts ook een andere vraag stellen.

1 Verzending
1.1 Hoe pakken jullie de box in voor verzending?

Op de website zie je de box in een witte chique doos. Voor verzending pakken we de box nog in met bruin kraft papier ter bescherming. Heb je gekozen voor cadeaupapier? Dan komt het kraft papier daar nog over heen.

1.2 Wat is de levertijd?

Wanneer een box op voorraad is wordt de box samengesteld en verzonden in 1-2 dagen.

1.3 Hoe lang duurt de levering als een box niet op voorraad is?

Als een box niet op voorraad is hebben wij er al voor gezorgd dat er nieuwe voorraad naar ons toe komt. Afhankelijk van de producent duurt het in de praktijk meestal 4 dagen. Mail ons even voor de actuele status.

1.4 Ik ben niet thuis tijdens bezorging. Wat gebeurt er dan?

In de ochtend van de levering ontvang je van ons statusupdates. Mocht het zo zijn dat de box niet bezorgd kan worden dan probeert PostNL het de volgende dag nogmaals. Met uitzondering van zondag. Je kunt er ook voor kiezen om een afhaallocatie te selecteren. Dan kies je zelf je moment uit.

2 Betaling
2.1 Met welke betaalmethode gaat de levering het snelst?

Dat maakt niet uit. Welke betaalmethode je ook kiest, de levering is binnen 1-2 dagen.

3 De wijnproeverij
3.1 Wij zijn met minder dan 10 personen. Is het ook voor ons geschikt?

Jazeker! De wijnproeverij kan ook vanaf 4 deelnemers. We hebben materialen ingepakt voor 10 personen. Bij minder aantal deelnemers is er meer wijn te proeven en te drinken per persoon.

3.2 Hoe lang kan ik de box bewaren?

De box met de wijnen kun je zeker tot een jaar bewaren. Uiteraard met onaangebroken flessen. De box bewaar je dan het beste in een donkere, niet te warme plek.

3.3 Zijn er ook uitgebreide recepten verkrijgbaar?

Wij hebben deze beschikbaar op aanvraag. Dit zijn recepten om een wijnproeverij te houden met een diner. Voor iedere wijn hebben wij een lekker gerecht.

3.4 Wat moet ik doen met de wijn in de box als deze binnen is?

Je kan de box bewaren op een droge en niet te warme plek. Op de dag van de wijnproeverij maak je de box open. Als je nieuwsgierig bent maak je de box direct open! Lees dan alvast de handleiding en bekijk welke lekkere wijnen we er in hebben gedaan.

3.5 Ik mis een formulier van het proefmateriaal. Wat nu?

We hebben het nog nooit meegemaakt maar mocht het toch gebeuren neem dan contact op met ons. Wij kunnen per post naleveren of in overleg per mail sturen.

3.6 Wat als wij tijdens de wijnproeverij vragen hebben over wijn(proeven)?

In de handleiding hebben we ruim aandacht gegeven aan de meest gestelde vragen tijdens een wijnproeverij.

4 Bestellen en betalen
4.1 Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kan bij ons online betalen met:

- iDEAL

- VISA

- Mastercard

- American Express

- Bancontact

- PayPal

- Overboeking

- Billink Achteraf Betalen

4.2 De betaling is mislukt maar ik krijg wel een orderbevestiging?

Dat klopt. De bestelling is door ons ontvangen. Je kan via je account alsnog betalen zodat we je bestelling kunnen verwerken.

4.3 Ik kom uit België, kan ik dan ook bestellen?

Ja zeker! Ook vanuit België kunnen we bestellingen accepteren en verzenden. De meest gebruikte betaalmethode in België is Bancontact.

5 Retourneren
5.1 Binnen welke tijd kan ik de box retourneren?

Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst. Stuur ons een e-mail.

5.2 Is retourneren gratis bij jullie?

Ja! Bij ons is retourneren binnen 14 dagen 100% gratis. Wij sturen je een retourlabel en storten direct het geld retour via je bank of creditcard.

5.3 De box is open geweest. Kan ik alsnog retourneren?

Ja dat kan. Zolang de flessen ongeopend zijn alsmede een dichte envelop met proefmaterialen.

Neem contact op
* Verplichte velden